Monday 22 February 2016

Berniaga Apam Balik Boleh Untung

Lihat sahaja kepada gerai apam balik nipis peniaga ini, deretan belanga apam baliknya sudah cukup kuat menunjukan bahawa perniagaan orang ini adalah laris. Dia mampu menjual 500 biji apam balik sehari dalam lebih kurang 3-4 jam.

Kawasan tempat perniagaan bukanlah sibuk dan sangat, tetapi lokasi gerainya dan apam baliknya yang rangup ditambah dengan pelbagai rasa jagung, kacang dan masin manisnya membuat pelanggan selalu kesini untuk membeli apam baliknya. Saya sendiri boleh dikatakan juga pelanggan tetapnya.

Perniagaan apam balik nipis adalah satu lagi perniagaan yang boleh dikatakan mempunyai prospek yang baik jika dilakukannya dengan betul. Kita boleh berniaga apam ini balik secara part-time juga, tetapi ada ramai juga peniaga apam balik berniaga secara sepenuh masa.

Kalau nak berniaga apam balik nipis tidaklah susah sangat asalkan ada kemahuan ingin mencari duit lebih. Nak dapat resepinya juga tidak susah, google sahaja dan dapatlah. Kemudian pandai-pandailah tambah baik kualiti apam balik anda itu.

Peralatan apam balik nipis mestilah kena ada. Belanganya, dapurnya dan kesemua perkakasan untuk menyediakan apam balik hendaklah disediakan.

Dalam perniagaan apam balik nipis, rasanya, bahan didalamnya, harga dan juga servisnya hendaklah diambil kira. Pelanggan tidak akan lari kalau kesemua yang disebutkan tadi
Dikendalikan dengan baik sekali.


EmoticonEmoticon